The one design is in your head

Почиствайки около себе си, почистваш вътре в себе си – гласи една мисъл на Петър Дънов от една колекция с мисли, която ми подариха. Не, не беше намек, че иначе си нямам, макар че това е първото, което аз самата бих казала, ако някой ми съобщи горното. Сетих се за това, защото ей сега разчистих доста чернови, някои чак от 2009. За някои от тях вече не помнех какво съм искала да напиша, други бяха… да речем, неща, които не бих искала да публикувам (и съответно не съм го направила), а трети не съответстваха на днешния ми светоглед. Не съм вярвала, че ще употребя тази дума, говорейки за себе си, но ето на. Вече се усещам много различна от тогава. Донякъде това беше целта на блога, след време да си спомням миналото :) Въпросът е да открия нещо друго, което му придава цел, за да има смисъл да пиша днес. Днес се чувствам много по-цялостна – в момента, в който го пиша това, вътрешният ми критик се гърчи от стила, но аз продължавам смело – дали е нормално да имаш едновременно три различни посоки на мисли, докато се опитваш да напишеш едно просто – добре де, не чак просто, но не и толкова сложно, това беше четвърта посока на отклонение, между другото – изречение? Той Пратчет го е казал с вторите и третите мисли, но наистина не съм толкова умна, по-скоро съм за доктор. Та, говорех за това, че днес ме вълнуват други неща и като цяло житейският етап на юноша бледен е отминал (време беше!), а заедно с него и импулсът да творя екзистенциални и дълбоки постове. Да творя каквито и да е постове. Напоследък ми стига да консумирам, тоест чета :)
Изгубих се между отклоненията, но това е нормално. Пак се получи пост за себе си и малко в нищото. Оставям го така.

Вашият коментар

Облак от етикети

