The one design is in your head

Пак Guild Wars

Пак се зарибих по Guild Wars. Почна се от празнуването на Хелоуин, при което бяха направили нови куестове и нови майтапи. Направих един куест и ми хареса, отново ми беше приятно да играя. Позабравила съм нещата и всичко е ново и интересно. Открих, че Embark Beach всъщност е много удобно място с удобен транспорт до почти всяка точка от всеки континент, всички възможни търговци и всички consumables на едно място. После открих, че вече няма ограничение за броя на героите в партито, което значително ми вдигна удоволствието от играта, защото стана по-лесно :) Взех да разчиствам куест лога, в който съм натрупала един куп куестове от всички възможни кампании, което преди ми действаше подтискащо, а сега не. Отметнах вече 4-5. Дори онези под земята не ми бяха неприятни, а по принцип не ги обичам. Последно се разходих до Sacnoth Valley да убия горящия бос и се оказа, че имам и мастър куест там (Fire and Pain). След като геройски ме утрепаха няколко пъти и слязох на постоянни -60%, почнахме да разчистваме всичко на порции от по 1-2 гада на принципа „аз съм тъп, но упорит“ и като утрепах и шаманската статуя се почувствах като бог :)

Вашият коментар

Облак от етикети

