The one design is in your head

:)

Хахаха!
Наскоро открих морето от блогове за бродиране и пр. занаяти в blogspot и понеже там тъпата система е направена така, че за да коментираш, трябва и ти да имаш блог в блогспот (Гугъл е новата империя на злото, ако не знаете), та вече поне за втори път се налага да обяснявам на някакви хора, че аз си имам блог, но не е в блогспот, и не е на тема бродиране, и освен това не пиша в него от доста време… Снощи обаче си мислех как ще се изненадат някои, като ми отворят блога и видят, че съм писала наскоро. Едно от ония събития, за които си толкова сигурен, че са станали, докато не се окаже, че са били само в главата ти. Муахахаха, сънувала съм, че съм писала в блога си! И това ако не е повод за пост :) Сега ако можех да си спомня за какво точно бях писала насън, щеше да се получи и по-смислен. Сигурна съм, че беше нещо смислено, аз насън ставам гений.

Вашият коментар

Облак от етикети

