The one design is in your head

Без повод

Новини от обиталището: още сме живи. Преди малко изцепих следната мисъл, която окончателно свидетелствува, че цветът на косата ми е сгрешен и това си е:

„При нас се получава някаква дихотомия – имаме или спагети, или макарони.“

Явно съм някъде в дебрите на нездравия разум вследствие на твърде малко почивка и сън в последните два месеца… Освен дето януари беше месецът, в който тествахме дали може да се умре от много работа, февруари и март ще имаме само един почивен ден в седмицата, което изобщо не ми стига да се наспя и резултатът са прозрения като горното. От друга страна, многото работа си има положителна страна – не, не ми плащат допълнително, #@$# – пропускам по-голямата част от простотиите, които се вихрят в новините и блогосферата. Използвам си малкото свободно време да цикля Restaurant City във фейсбук – какво да се прави, пристрастяваща е игрицата. Лъчът в тунела и светлината на живота ми е me husband, използвам случая да го поздравя и да му кажа, че много го обичам :Р

Вашият коментар

Облак от етикети

