The one design is in your head

Avatar

Камерън много ми се вдигна в очите. Филмът е напълно негов, но същевременно напълно мой. Отдавна не бях се чувствала така на излизане от киносалона и отдавна не съм се влюбвала така в някой филм. Прекрасен е. И нямам предвид само техническата страна, въпреки че Камерън за пореден път прави революция в това отношение, което дава повод на някои да се прехласват само по ефектите и пренебрежително да окачествяват сюжета като „семпъл“ и „предвидим“. Един цитат доста точно изразява отношението ми към крикуващите: „Искренне жалко тех несчастных, обделенных людей, которые напрочь лишились свойства сидеть в кино с открытым ртом и приходить в восхищение от безгранично красивой и доброй сказки, наверстывая то, чего они физически не могли пережить в своем детстве.“ И на мен искрено ми е жал за тези хора. Изгубили са нещо много важно и ценно. Е, аз изгледах „Аватар“ два пъти със зяпнала уста и планирам да го видя поне още веднъж, ако мога – и повече. Филмът го заслужава.

Comments on: "Avatar" (2)

  1. Така е. Изключително много харесвам този филм. И наистина красотата му е не само в ефектите, но и отвъд тях.

  2. Не мога да не те поздравя за ника и – хехе – аватара :) Влююбена съм в Нейтири.

Вашият коментар

Облак от етикети

