The one design is in your head

Кратка сводка

Човек като спре да пише и после става страшно. А на мен ми се иска този блог да оживее, наистина :) Тъй като не знам какво да пиша, ето кратка сводка: работата засега е ок, личното време катастрофически намаля, буквално нямам време за нищо, ставам в 7 и си лягам в 10 – това е пожелателно, защото ако не се наспя, съм като труп, но всъщност повечето пъти си лягам към 11 и нещо, което означава, че повечето следващи дни съм като труп. Плановете да се уча и да работя в свободното време засега се провалят с гръм и трясък – по този повод, толкова се радвам, че вече завърших!  Разболях се – уплашиха ме, че е много сериозно, но май се размина, сега уж съм добре, да чукна на дърво и пр. Попрочетох някоя и друга книга докато си бях вкъщи, но като си прегледах читателския дневник, се уплаших – тази година бройката е отчайваща в сравнение с миналата. Надявам се да успея да намеря правилния ритъм и да имам повече време за всичко, което искам, че иначе не се живее. Междувременно установих, че плащането с карта е едно  много приятно, пристрастяващо и опасно занимание и се зарекох вече да го правя само в краен случай. Зарибих се по Aion (който плащам с карта), но още не съм стигнала пределната степен на пристрастяване. И това е, не се сещам за друго, животът ми е безинтересен, но в момента се чувствам добре, което все пак е нещо :)

Comments on: "Кратка сводка" (1)

  1. Забрави да споменеш Шпионологията ;)
    Не се шашкай, аз съм на линия за морална и друга подкрепа. Бройката на книгите да не те притеснява и при мен е така, но нещата бавно се нормализират. Мисли позитивно.
    П.П. А това за плащането с карта откога ти го разправям ;)

Вашият коментар

Облак от етикети

