The one design is in your head

Появяване

Колкото и да е странно, статистиката все още показва някакви посещения на този блог. Така че може би е добре да се появя? Каня се от месеци да напиша някакви неща, но все не достига или времето, или желанието, или… и аз не знам какво. Изпаднах в някаква криза на личността, може би затова. Познатият водовъртеж от негативни мисли, които са повтаряни хиляди пъти и водят само надолу. Не ми се пишеше, не исках да се показвам такава. Ближех си раните. Отделно започнах да се чудя за какво пиша тук. Вероятно беше част от кризата, но кой знае. Абе тежко е, направо вино дайте.

Иначе накратко какво стана. Ходих на Балчик и Каварна и после второ море, хубаво беше. Прочетох няколко книги, гледах някакви филми и сериали. Минаха ми и интересни за споделяне мисли през главата, но ги забравих. Метрото тръгна и сега ми е много по-бързо пътуването до Ян. Ще ходя пак на важен и труден изпит (писна ми от този вид стрес, но няма как). Кандидатствах за работа и от другата седмица почвам, наеха ме благодарение на приятелка. От последното следва, че в живота ми предстоят доста промени. Надявам се да е за добро.

Първоначалният вариант на това съобщение беше озаглавен „официална пауза“ и гласеше, че временно спирам да пиша. Причините – виж по-горе. Обаче докато го пишех ми дожаля. Все пак си обичам блога, въпреки че ако имаше някакъв блогов вариант на ония социални агенции за защита на децата, отдавна да са ми отнели родителските права.

Comments on: "Появяване" (3)

  1. Ако твоите права трябва да ги отнемат, не знам на мен какво ми се пише… Затвор, може би :р
    Изпита ще го сбориш, щото си супер и щото ще те тормозя (муахахахаха…хаха…ха).
    Другото на ушенце…

  2. На мен пък кризите на личността ми действат доста плодотворно откъм блогване :) Е, това беше преди да се появят разни дърдорковци, които да ми дават тон как не трябва да мрънкам и бла-бла. Не се загубвай съвсем, аз редовно ще посещавам, обещава! :)

  3. не губи кураж
    така и така всички сме го изгубили

Вашият коментар

Облак от етикети

