The one design is in your head

Ни съм умрела

…но не ми се пише нещо.
Така или иначе в момента няма за какво толкова да пиша.
Е, имаше и събития, в събота (16-ти) бяхме на концерта с главно Ъ, и познайте кой си има тениска на Nanowar (of steel!) :) Голям кеф, просто се размазах. Виках и пях, което не правя често :) Изпълниха почти всички песни, които исках да чуя, включително in-true-то, tricycles of steel, историята с дракона, metal (la la la la la), triumphant march of the nanowarrior, the number of the bitch… Супер беше. Чухме и няколко парчета от новия им албум, който предстои да излезе вчера и се казва Goalkeeper of the seven keys part 4 – the legacy :) Страхотни пичове са, взехме си автографи накрая, само Гато Панчери 666 се покри някъде. Бяха тръгнали с две леки коли :) Бафо беше вокалист, Потоуотоминимак го нямаше, имал свински грип. In his ass :) Как може да пищи тоя човек, не е истина, особено накрая на песента с душа… Едновременно с това докарва много добър Луис Армстронг. И Такеши Китано, като става въпрос.
Бях на третия ред от публиката, голям кеф беше да ги гледам толкова отблизо :)

Comments on: "Ни съм умрела" (2)

  1. …и аз бях там. И аз пях :)
    Гениален беше концерта. Забравила си да споменеш оригиналните CD-R, които си купихме ;)

  2. Да, наистина, имат истинско handmade quality, което ги прави още по-ценни… :)

Вашият коментар

Облак от етикети

