The one design is in your head

Честито ми :)

Защитих! :)
Знам, че е малко долно да не спомена нищо предварително, но и аз не съм застрахована от суеверия. От днес вече съм магистър :)
Мисля, че за пръв път съм толкова радостна при дипломиране, досега всичките подобни събития бяха в реда на нещата – да завършиш училище, да станеш студент и да завършиш и висше си е нещо естествено за мен (мироглед, какво да се прави). Или по-скоро причината е, че досега не бях писала дипломна работа, все с държавни изпити завършвах, а при тях усещането за просто още един изпит, не е същото.
Огромни благодарности на моя прекрасен любим, който ме подкрепяше през цялото време и ми помогна изключително много (и ми даде да си препиша увода му :Р).

Comments on: "Честито ми :)" (3)

  1. Честито :-)

  2. Браво, me lass :) Въобще не съм се съмнявал, че ще се справиш перфектно ;)

  3. Благодаря :)

Вашият коментар

Облак от етикети

