The one design is in your head

Първият ми гоблен

Гобленът ми официално е завършен :) Преди грубо 1 година и 4 месеца съм писала, че скоро ще бъде готов – ето, изпълняваме си обещанията в срок :)

Снимчица? Веднага:

My first gobelin :) 10.2007 - 27.02.2009 O_O

Остават довършителните неща, но основната част е свършена. С това темпо на работа догодина може и да се наканя да го рамкирам.

Това ми е първото нещо, което бродирам с гобленов бод и изобщо първата сериозна бродерия. Още в началото мързелът ми си каза думата и вместо по четири бода за квадратче от схемата реших да правя по един, поради което размерът е доста по-малък. Очаквах да се радвам много, като го завърша, но вероятно протакането си казва думата и съм по-скоро облекчена, че свърши :) Оригинално би трябвало да се получи това, само че гобленът явно е бил „пиратски“, защото цветовете са съвсем различни. Най-големият проблем е, че крайните маргаритки се сливат с фона, чудя се дали да не им ударя по един контур… Следващото нещо, каквото и да е то, ще бъде оригинално :)

Comments on: "Първият ми гоблен" (7)

  1. На мен от доста време в to-do списъка ми е плетенето на ризница, но не съм напреднал и с брънка, така че се радвай, че има и по-зле от теб. :)

  2. Поздравления :) Не забравяй на кого си го обещала.

  3. @Daggerstab: според мен начинът е да се самоубедиш, че правиш една малка част, да не мислиш за голямото и всичката работа, която се иска. Просто я започваш, вместо само да мислиш как някой ден ще я почнеш, и действаш малко по малко, когато имаш вдъхновение. Така след две години ще си готов, като мен :)
    Много бих искала да видя ризница, оплетена от човек, когото познавам, така че давай!

  4. такъв един said:

    крайните маргаритки не се сливат с фона! а с контур ще стане черно и грозно, недей :(

    много готин блог, между другото, аз с моята откаченост вчера ей така цял следобед си го четох…

    какво да се прави, с блоговете все така правя :P

  5. Благодаря за съвета и за хубавите думи :) И аз съм така с блоговете, като си харесам някой почвам да чета наред :)

  6. Изглежда супер!
    Аз от кога се каня да започна и завърша първия си гоблем… Ти определено ме изпревари! :)

  7. Имаш ли нещо вече купено, което отлежава (кое?), или се каниш абстрактно? Аз изведнъж открих, че много ми се бродира нов и се запалих, нямам търпение. А точно сега магазините почиват (аргх) и не мога да отида да си харесам! Голяма драма :)

Вашият коментар

Облак от етикети

