The one design is in your head

Не знам какво точно има между мен и северните езици, но от някои техни имена ме побиват тръпки… Просто ги обожавам. Напоследък из клюкарските страници пишат за футболиста Гардар Гунлаугсон (Гардар!) и жена му Асдис Ран Гунарсдотир (ааааааааааааааа, Асдис, дъщеря на Гунар, ааааааааааа), които се подвизават в България, и всеки път като се натъкна на тези имена ми се приисква да живея в Исландия или поне Норвегия, където ще мога по цял ден да слушам около себе си тези р-та и у-та… Ако е вярно онова с миналите животи, със сигурност един от моите е бил някъде там.

Comments on: "Приятно ми е, Райдун Гудрунсдотир" (2)

  1. Я ела при нас. Мини един курс по холандски или който си искаш северен език и веднага почваш работа :)
    Може и без курс, де, ама трябва да можеш да пишеш и говориш езика :)
    Дотогава… Весела Коледа! Нека сънищата са пълни с медни звънчета и мъфини :)
    Сериозно… мъфини… http://kulinarno.wordpress.com/2008/12/26/nuts-apple-muffins/

  2. Не е справедливо така, когато съм гладна!
    Иначе – с удоволствие (въпреки че не знам какво е „при нас“), но едва ли мога да науча толкова добре език само с курс…

Вашият коментар

Облак от етикети

