The one design is in your head

Дребни бележки

  • Заради едни лекции не съм спала нормално от една седмица и не се очертава това да ми се случи в следващите две. Движение по скалата на ефектите: повишена замаяност – първите няколко дни; излишна раздразнителност – следващите няколко дни; пълно зомбиране – в момента. Извинете, трябваше да се оплача на някого.
  • Тия дни доизгледахме True Blood. Откритието на сериала са един образ и един актьор. Образът е Тери, ветеранът от Ирак, който не е съвсем наред с главата, поради което ръси мъдрости насред нищото (пример: I can’t listen to politicians no more, I get a seizure). Актьорът е Александър Скарсгард, който 1) играе вампир – викинг, който слуша песни на старошведски във ваната и 2) е син на Стелан Скарскагрд(!) (един от петимата, хехе). Сериалът започва добре, леко забозява към средата, а към края (ако човек преглътне въпросното забозяване) има моменти, на които хилежът е гарантиран. А, да. Има много секс, но и с това се свиква.
  • Гледахме и Quantum of Solace, който е ама толкова зле, че чак не е за вярване. Затриха всичко, направено в предишния филм (който уж имаше за цел да постави ново начало – къде ти), но това не е всичко – филмът просто е тъп, някъде на нивото на оня с Хали Бери. Тъкмо очаквах да почне истинското действие и той взе, че свърши, което е много, ама много лош показател за качеството на сюжета.
  • Прочетох The High Lord (who is actually high) и съм ама много разочарована от края, което говори лошо или за мен, или за книгата, още не съм решила кой е по-правилният вариант (май все пак книгата, тоест авторката, ех, защо не съм лелката от „Мизъри“). За сметка на това списъкът с неща за четене върви все нагоре – me husband ми подари 2 книжки от панаира :)

Вашият коментар

Облак от етикети

