The one design is in your head

Олеле, не съм предполагала, че ще попадна и аз в лапите…ъъъ, веригата на тази игра. За включването благодаря на Таня, която е свястна и щастлива и не се срамува от това :Р

Доколкото разбирам условието, трябва да напиша 6 неща, които ме правят щастлива, и да предам щафетата на 6 други блога. Задачата е не сложна, ами направо невъзможна, но ще трябва да се опитам да се справя :) Забавното е, че наскоро ни в клин, ни в ръкав се бях сетила за горкия Магнус Фьодорович Редкин от „Понеделник започва в събота“ и неговата девойка млада, която трябва първо да те попита за пътя… хихи. И така, на вашето внимание:

1. Моят любим, приятел, мъж, сродна душа, половинка, както щете. Тук думите ми се струват излишни или слаби, така че няма да откривам топлата вода и ще кажа, че любовта наистина носи върховно щастие :)

2. Да е слънчево, като бонус може и да е приятно топло и да има зеленина и птички (това обикновено се случва през пролетта). Ако може да съм някъде сред природата, далеч от хора и признаци на цивилизация, още по-добре. Всичко това обаче го заменям за морето, което няма нужда от слънце и птички, за да бъде прекрасно и вълшебно и което ми лекува душата дори когато го гледам от разстояние през прозореца си. Мечтая си да живея в малка усамотена къщичка на морския бряг (me husband обикновено добавя „с wireless интернет“, но аз и без интернет ще оживея :).

3. Да се събудя сутрин не защото трябва! да ставам, а защото съм се наспала. И при това да не ме болят главата и гърлото (заради една алергия последното ми се случва много рядко и затова когато се случи, изпадам в приповдигнато настроение).

4. Всички вкъщи да са здрави и добре. Това е много важно и при все това някак банално, но онова за „разбираш какво е щастието едва когато го загубиш“ всъщност е вярно. Затова ако в момента хората във вашето семейство са здрави и можете да ги виждате толкова често, колкото ви се иска, имате една страхотна причина да се чувствате щастливи :)

5. Това, че намерих своята група. Отново доста елементарно, но без приятели не върви.

6. Хмм… Иска ми се последната точка да си я оставя за резервна, защото ми се струва (и се надявам), че все още има много да откривам за щастието. И все пак, като си чета горните точки, ми се струва, че съм написала все елементарни неща, които всеки би посочил, нищо чак толкова интересно няма… Бих искала да измисля нещо за цвят на финала, но уви, музата пие коняк някъде другаде, така че номер 6 отива при… да няма задачи за вършене и да има цял ден мързел с хубава книга или филм и хубава храна! Да живее битовото щастие! :)

Дойде и моментът да посоча 6 човека, на които предавам щафетата… Това ще са:

Морви – дано пропише пак, че…

Марфа, която напоследък се нервира много в блога си, а аз предпочитам да има поводи за щастливи постове

me husband

mvi5, която упорито не си разкрива личността в нета и затова и аз няма да го направя :Р

CarreraGT, която обича да чете книги и живее в Търново, което сравнено с някои други градове, в които пребивавам в момента, си е повод за щастие откъдето и да го погледнеш

Lady Frost, известна още като Мицева (стискам палци за конкурса, хехе)

Ако съм посочила някой, който вече е бил поканен, моля за извинение :).

Comments on: "Какво ме прави щастлива (игра)" (7)

  1. Да, хубав термин – битово щастие :-) Дали пък то не е истинското?

  2. Не знам, струва ми се, че все пак има и друго, но това е най-лесно постижимото :)

  3. :) Трогната съм! :)

    Убедена съм че ти си едно наистина щастливо човече! :)

  4. […] Ghibli ме призова да разкажа за щастието си. […]

  5. […] Какво ме прави щастлива (по почин на Гибли, която обича да ме изкушава с такива неща […]

  6. […] По най-различни причини бях зарязал блога тотално, но Гибли ми прехвърли топката на поредната игра, така че […]

  7. […] 5, 2008 от Morwen Това е отговор на ето тази публикация на Гибли и тази на Волкос. (Ама как за малко […]

Вашият коментар

Облак от етикети

