The one design is in your head

Предполагам някои хора няма да разберат страстта ми към бележниците, както аз не разбирам страстта на някои към колите. Този пост е за останалите.

The perfect notebook

В лек шок съм, защото досега съвършеният бележник съществуваше в съзнанието ми като нещо абстрактно, а сега изведнъж се оказа реалност. Освен това са много и няма как да избереш един пред другите, все едно да избираш кое от децата си обичаш повече. Видях ги в книжарница „Хеликон“. Нямат целия каталог на производителя, но пък той е толкова богат, че вероятно си трябва отделна книжарница само за това. Цената е соленичка, но всъщност си заслужава за съвършенството, което човек получава срещу нея. Единственият проблем е, че не бих могла да пиша в нещо толкова красиво… Въпреки че ако натрупам запас от 4-5, вероятно ще се престраша да започна поне един :)

Comments on: "Съвършените бележници" (4)

  1. Знаех си, че ще ти харесат. Ще видим какво може да се направи по въпроса със запаса:)

  2. аз имам точно същата страст към „бележниците“ … и точно същия проблем с писането :)
    сърце не ми дава да им наруша съвършенството …

  3. vijte i originalnite ni produkti v na6ia sait.6te ostanete priatno iznenadani

  4. Връзката към сайта е в ника ;) Но там не видях бележниците на paperblanks? Да не би вие да сте вносителите на тази марка? Иначе вашите оригинални бележници съм ги виждала на едно-две места, поздравления за идеята.

Вашият коментар

Облак от етикети

