The one design is in your head

Почна се

Днес отидох на първите лекции за семестъра и вместо мирно и тихо да подремнем ни тряснаха с новината, че трябва да почнем да пишем дипломни работи, сега, веднага, до края на ноември да сте готови с първата глава. Естествено, нямам представа каква тема искам. Нито пък каква тема ще ми е лесно да напиша. А нямам време за „трудно“ писане. (Блах, личи си, че съм вкисната, нали?)

Он ъ брайтър ноут, станах в кощунствено ранния час 7:30 – ъ, кое му е хубавото на това? – и аз така се питам… а, да – и за пръв път от доста време насам видях изгрева, а той беше великолепен… Бели облачета по небето на запад, розово-червени облачища около слънцето, пълна програма, все едно някой беше решил да ме компенсира за ранното ставане. Доволна :)

08.10.08, sunrise

Comments on: "Почна се" (2)

  1. Cheer up, me lass:) Дипломна работа се пише за 1 седмица ;) Ще се справиш.

  2. В моя случай за айде няма да казвам колко време без да съм почнал още, но успех! ;р Изгревът е феноменален, най-красивата снимка, която съм виждал от много време насам :)

Вашият коментар

Облак от етикети

