The one design is in your head

Прочетох една-две книги напоследък, които много ми харесаха. След което рекох да попрочета какво са писали авторите им из сайтовете си. И сега с носталгия си мисля за времето, когато авторът за читателя беше някъде там, на пиедестала – недостъпен, недосегаем и – най-вече – непознат. Защото тия, новата порода, са някакви хорица, които са решили, че могат да пишат (понякога наистина могат), и някой е взел, че ги е издал, и те са решили, че това им дава правото да говорят глупости по този повод, защото, нали, трябва да си имат сайтове, модерно е и допринася за продажбите. Аргх!

Цитат №1: „когато ми казаха да пораздуя книгата, защото е много малка като обем, аз реших, че няма да е лошо да измисля тази сюжетна линия…“*

Да си бях останала с възхищението от самата книга :(

Цитат №2: „Често задавани въпроси: как мога да се свържа с авторката? Отговор: Не можете. Тя е прекалено заета, за да се занимава с фенове.“**

Да си бях останала с възхищението от авторката :(

* Труди Канаван

** Стефани Майер

Вашият коментар

Облак от етикети

