The one design is in your head

Minimalism must die

Защо, о, защо трябва да живея във време, когато идеалът в архитектурата и интериорния дизайн е празното хале? Което и списание или мебелен каталог да отворя, оттам ме гледат ниски правоъгълни мебели с изчистени повърхности в бледи цветове. От ниски правоъгълни мебели с изчистени повърхности в бледи цветове ми става лошо. Искам уют, искам топлина, искам столове с облегалки за ръцете и чекмеджета с дръжки, за бога! Искам табуретката да не е кубче! Искам криви линии, слънчеви цветове, възглавнички по дивана! Който да не е правоъгълен! И килим на пода! И рюшчета! Не обичам рюшчета, но в израз на протест съм готова да ги имам в идеалния си дом! Докъде ме докараха с тоя минимализъм…

Comments on: "Minimalism must die" (4)

  1. Да живеят антикварните магазини и мебелите в стил Луи ХVІ! И Малевич, все пак – минимализмът има и своите добри страни ;-)

  2. Абсолютно съгласна съм. Като гледам някои от модерните детски стаи, се чудя не е ли очевидно, че те ще вкарат детето в между дълбока депресия и опасно психопатство…

  3. И аз съм напълно съгласен!!!!! Това го говоря от години!! Адски е гадно, а и в архитектурата е така! Вътре винаги можеш да го смениш, но вън… :(

  4. Изказваш се некомпетентно!!!

    P.S. Слушай чалга – на някои това им харесва, може и на теб…

Вашият коментар

Облак от етикети

