The one design is in your head

Имаше пиеса с подобно заглавие, но този път асоциацията е съвсем буквална – оказа се, че и в наше село расте на воля марихуана. Мога само да гадая как се е озовала там :) Желаещите да научат точното местонахождение на растението да изпратят по един мейл, за да получат номера на банковата ми сметка :Р

Comments on: "Марихуаната на баба е най-добра" (4)

  1. Мицева said:

    Сетих се за филма „Мила от Марс“! :)

  2. Марихуана или обикновен коноп? Щото на пръв поглед разликата далеч не е голяма.

  3. Честно казано не знам, не съм я видяла лично, пък и да видя, ако е много малка разликата няма да мога да позная какво е, защото и коноп не съм виждала. Но както ми го описаха, си е марихуана. Като се сдобия с истинска проба ще снимам :)

    П. П. Стана ми интересно и се разтърсих за конопа. Според уикипедия има три вида, Cannabis sativa, Cannabis indica и Cannabis ruderalis. Sativa и indica имат по седем разклонения на листата, но при първия вид са тесни, а при втория – широки. Доколкото схванах и двата вида са от оня коноп. Има и картинки с пет разклонения, но не мога да разбера дали това е третия вид, и дали той остава да е обикновения коноп… А има и картинки с по девет разклонения и всъщност съвсем се обърках. Изобщо, я кажи каква е разликата?

  4. Ако направиш кексчета съм съгласен да пробвам, но иначе няма да ме зарибиш :)

Вашият коментар

Облак от етикети

