The one design is in your head

Моден вирус?

Дисклеймър: постът съдържа радини вълнения :)

Наскоро гледахме един епизод на „Доктор Хаус“, в който гениалният елемент беше една 80-и-няколко-годишна бабка, която беше получила промяна на личността и вместо мирно и тихо да си играе на карти с другарките от старческия дом, беше започнала да се заглежда по мъже (отново). И много искаше да си остане в това състояние, което и се случи, защото се оказа, че има леко мозъчно увреждане, което й гарантираше цветните старини.

Връзката с мен (ако някой се чуди защо го пиша това) е, че и аз напоследък се замислям дали не съм получила „промяна на личността“ O_O В смисъл… започнах да се заглеждам по обувки. И дрехи. И,  помогни ми боже, чанти. Почти всяка витрина получава повече от мимолетен поглед, а модните предложения в списанията с марковите блузки за 200 лв. вече не будят само насмешка, а и лек интерес (въпреки че още не съм стигнала до фаза да смятам тия цени за нещо друго освен абсурдни). Това, когато става въпрос за мен, не е нормално. Стигна се дотам да почна да гледам и сайтове за мода. Това аз, дето си нося едни и същи тениски (лятото) и пуловери (зимата) от години, нося точно два чифта дънки, едни маратонки и имам някъде в шкафа едни обувки за по-официални случаи. Наистина не знам дали това е на добре и жената в мен разцъфва, или се превръщам в патка и трябва да взимам крути мерки, докато е време. Защото все пак е добре да имам и втори чифт обувки, но пък не е нормално да се спирам за по 5 минути пред всяка витрина на обувен магазин, нали?

Comments on: "Моден вирус?" (4)

  1. Worry not, me heart :P Пак си те обичам ;-)

  2. Може би искаш да си доставиш удоволствие? Т.е. не го правиш заради друг, а за себе си?
    Докато не тръгнеш с розова рокличка с мини-кученце, май нещата са поносими.
    П.П. Жените обичат хубавите обувки, дори аз, която ходя с туристически обувки почти целогодишно вече имам два чифта по-така обувки. :)

  3. Гиб, това е в крайна сметка и естетическо усещане, не само комерсиално. Ще имаш основания да се притесняваш, когато започнеш да гледаш не кройката на дрехите, а марката им и да мислиш как да дадеш половината си премия за чанта.
    Иначе аз съм така от малка и не е много летално. :РРР

  4. Благодаря за успокоенията :)

Вашият коментар

Облак от етикети

