The one design is in your head

Искам тектов редактор с фон, който изглежда като тетрадка с редове, с леко жълтеникав цвят на страницата, не това стерилно бяло. Писането на компютър би било много по-приятно. Всъщност, нищо не пречи да има много различни фонове, които човек да си сменя по избор, и възможност да се запазват като допълнение към текста. Ако разбирах от тези неща, щях да си го напиша :). Още една от моите гениални идеи, на която й е писано да остане неосъществена, ех :Р

Comments on: "Моята гениална идея за текстов редактор" (4)

  1. Едно време исках да напиша програма за водене на дневник с възможност за криптиране на текста и интерфейс, който изглежда точно така. :) Не бих се изненадал, ако съществуват скинове за текстови редактори. Причината да не са широко разпространени е това, че подобен интерфейс чупи принципа what-you-see-is-what-you-get – повечето тектови редактори се правят за работа в офис.

    Иначе не вярвам да е много трудно на текстова кутия да се зададе подобен фон и „ръкописен“ шрифт. Мога да изтупам праха от познанията си по MFC и да го пробвам. (Не ме питай защо съм учил MFC. ;) )

  2. Ех, great minds think alike, дет се вика… :р

    Не знам какво е MFC, но ако наистина направиш нещо такова не забравяй да го споделиш с ближния, тоест мен :)

  3. Microsoft Foundation Classes, предшественика на .NET. Бях взел избираем курс в университета, тип „лесен, за кредити“. :) Дори съм писал HTML-редакторче (курсовия ми проект) и character generator за Ендивал с тях, но това беше преди повече от 2 години, в главата ми не е останало почти нищо.

  4. Може би все пак на красивата ти идея за такъв тип текстови редактор не и е съдено да си остане само една мечта. Допадна ми! Когато има резултати, продуктчето ще бъде споделено. (включително с формичката за криптирне)
    StrongMind

Вашият коментар

Облак от етикети

