The one design is in your head

Още дребни неща

Спечелих от лотарията. Застраховка „Злополука“.

Баща ми купил два билета и единият спечели… Още не съм си потърсила наградата :) Чудя се дали някой не иска да ми намекне нещо.

***

Бяхме на концерта на Камелот. Страхотен концерт, ужасен звук, но то за концертите в зали у нас може доста да се изпише. Случи се онова, което не мислех, че е възможно в България – организацията беше перфектна. Влязохме навреме, проверяващите не правеха проблеми и всички групи почнаха в очакваните часове O_O

Вече имам солиден списък от концерти зад гърба си и мога да говоря като истински метъл :Р

***

На другия ден me husband замина, а аз се запознах с Хераирнес (всъщност не се чете така, ама какво да направя), мотахме се насам-натам с още няколко човека като ученици през свободен час, отдавна не ми се беше случвало. Посетихме магазина с джаджите; между другото днес по History Channel субтитрите обясняваха за венецианския додж – сетих се заради подобното съчетание на буквите и не можах да не го споделя :) Ходихме и в гейм центъра до хотел „винаги му бъркам името“, където успях да се класирам пета (каквото и да значи това) на играта с джета (с тази рима вероятно съдбата иска да ме накаже, че пиша глупости*, така че спирам).

(*това е защото мозъкът ми отказва да работи като хората поради липса на сън и защото няма какво друго да правя в това състояние)

Comments on: "Още дребни неща" (2)

  1. Е чак пък „истински метъл“ :)))

    То броят на концертите не е толкова важен, стига да го има вътре.

  2. Не че съм „истински метъл“, но вече мога с приличен успех да се преструвам на такъв :Р

Вашият коментар

Облак от етикети

