The one design is in your head

Стипендия?!

Днес продължавам да се питам какво иска светът от мен и защо ми се случват неща, които… ей така от нищото ми дойде един телефонен разговор, от който разбрах, че съм включена в списъка с кандидати за стипендия, за която не съм кандидатствала и не съм имала и намерение да кандидатствам – като нито съм попълвала някакви документи, нито съм си давала данните някъде… Стипендията разбира се е добра, но напълно извън кръга на интересите (и възможностите) ми в момента. Чудя се дали ще е нелюбезно да вържа тенекия на хората, които без моето знание са ме включили в конкурса, или все пак да си жертвам съня, за да отида в 9 часа в уречения ден и да им кажа да не разчитат на мен. От една страна – хубаво, сетили са се за мен, приятна изненада, от друга – ВТФ, кой ги е молил да ме включват?

Comments on: "Стипендия?!" (1)

  1. Same shit се беше случило с мен. Оказа се, че катедрите трябвало да представят по намсиколко кандидатури и ме бяха включили заради успех. Не се нерви :)

Вашият коментар

Облак от етикети

