The one design is in your head

За подробности цъкнете на картинката или тук.

Comments on: "Организира се втори протест против шпионирането" (7)

  1. Даниел Денев said:

    ЩО НЕ СИ ИЗМИСЛИМ ЕДИН ВИРТУАЛЕН СИМВОЛИЧЕН ПОЛИЦАЙ И ДА МУ ПРАЩАМЕ КОПИЯ ОТ ПИСМАТА СИ! ПОСЛЕ ПУБЛИЧНО В МЕДИИТЕ ДА ГИ ИЗВИКАМЕ ДА НИ ОТВОРЯТ НАЕДИНПЪТ ОБЩАТА ПОЩА??????????

  2. Даниел Денев said:

    АКО ДОСТАВЧИЦИТЕ НИ ПРЕДАДАТ, АЗ СЕ ОТКАЗВАМ ОТ МОЯ!!! НЕ МУ ПЛАЩАМ ЗА ИЗПОВЕДНИК!!! НЕ МИСЛЯ, ЧЕ ГУБЯ НЕЩО ОТКАЗВАЙКИ СЕ ОТ ТЯХ!!! ВИЕ СЪГЛАСНИ ЛИ СТЕ ДА ПОДКРЕПИТЕ ЕДНА ТАКАВА ИНИЦИАТИВА?

  3. Ако не се направи нещо за отменянето / променянето на тази наредба доставчиците ще бъдат задължени да изпълняват каквото пише в нея. Така че нека направим каквото можем, като протестираме против подслушването.

    П.П. Един съвет – писането само с главни букви не е добра идея, изглежда като крещене.

  4. от утре, компютър и пистолет – само с разрешително!!! какво ли мислят чуждите граждани за това, че разговорите им с нас се подслушват? аз например имам доста международни контакти и мисля да ги известя и попитам…

  5. Даниеле, току-що модерирах последната ти публикация и бих искала това да е последният твой коментар по темата тук. Моят блог не е мястото за призиви и обръщения, още по-малко такива. Тук не е политическа трибуна. Блогът ми не се занимава с вълнуващата те тема. В поста съм дала линк към сайта на организацията, която се бори активно с наредба 40, така че ако искаш да помогнеш за решаването на проблема, отиди там, прочети какво пишат хората, с какво се занимават и как можеш да участваш. Другото (особено призоваването към хакване) са глупости.

  6. Ех, ех ех … бак съм объркал нещата … а ми се щеше нещо хубаво да излезе… ми добре, ще направя както казваш… няма как да бъдат галени с перце, ясно е че ще се търси подходящият начин

Вашият коментар

Облак от етикети

