The one design is in your head

Много го обичам, защото освен спорт, е и изкуство. Този клип го потвърждава – това е новата ми любима програма. Brian Joubert с написаната специално за него All For You от Sébastien Damiani.

Edit: още 2 от списъка с любими програми. Какво ли не намира човек, като се разрови :)

Александър Абт, кратка програма, 2002 (за съжаление с коментар):

Тогава най-много ми хареса как я изпълни на европейското;  за съжаление картината не е добра и отново има коментар, но затова пък е японски :)

Филип Канделоро, 1998 в Нагано: гениална програма, която ми е останала като спомен и 10 години по-късно. Ако не се лъжа тя беше сбогуването му с публиката, което я направи още по-емоционална…

Comments on: "Фигурно пързаляне – любими програми" (2)

  1. Първата наистина е страхотна :) Другите ще ги гледам утре (демек по-късно днес :))

  2. […] Абт обаче ми е един от любимите фигуристи – дори съм писала преди за една негова програма. Има неповторима осанка на […]

Вашият коментар

Облак от етикети

