The one design is in your head

Блях

Да живее аугментинът, или честит ми първи антибиотик за тази година :( Днес жертвах още няколко десетки милилитра кръв за медицината (нищо работа, някои литри дават) и направих няколко тегела до три места и обратно, за да си внеса липсващите здравни осигуровки (по този повод, да @#$%$ тия от университета, дето ме излъгаха, че те ще ми ги внасят, и специални поздрави на лелката от центъра за прием на документи заради наглия начин, по който ме обвини, че не съм прочела какво пише в документите, които съм попълвала). Положението не е твърде зле, все пак, остава и да се оправя. Има си хас, с тези хапове.

Вашият коментар

Облак от етикети

