The one design is in your head

Last books fair's harvest

Причината да нямам къде да си слагам книгите е неутолимата ми страст да купувам все още и още :) Все пак, по-добре мания за книги, отколкото за парцалки например (някои биха казали „точно обратното“, хехе). Не удържах на намерението си да не купувам нови книги, докато не изчета поне част от натрупалите се, и от панаира през декември се прибрах с тази сладка купчина (която си седи в този вид, защото мястото по секции, етажерки, шкафове и нощни шкафчета вече свърши). (Идеята за снимката донякъде я откраднах от едно момиче, но се надявам да няма нищо против.) Quicksilver и Cryptonomicon си ги взех от Книгоманията на „Левски“, но и тях броя за панаирни покупки. The System of the World е ново попълнение и всъщност поводът да пусна този пост сега, доста след края на мероприятието. Народът ми я подари за рождения ден, изписана от странство, защото тук вече не се намираше (да са живи и здрави тия хора :), с което поредицата беше попълнена. Невероятно красиви издания са тези, биха ме накарали да си взема книгите само заради външния вид, даже да не бяха толкова хвалени. Сега остава да намеря време да ги чета :) Другото нещо, от което съм много доволна е, че най-сетне си взех сагите за кралете на севера. Бях си ги набелязала буквално преди години и на всеки панаир ги гледах любовно отдалеч… е, вече са мои :) (потриващ доволно ръце гибъл) Хайде, спирам дотук, че и на мен ми писна от самодоволството ми :)

Вашият коментар

Облак от етикети

