The one design is in your head

Това е една горчива и леко блондинеста история с добър край :) И така, историята на тв тунера:

Преди два месеца и половина пристъпих дръзко в непознатото и си купих вълшебната джаджа, за която си мечтаех от доста време – тв тунер! Той щеше да ми позволи не само да гледам телевизия през компютъра си, но и да записвам предавания! Престраших се, взех си нещото („нещото“ е любовното му име), излязох щастлива от магазина, прибрах се вкъщи заедно с me husband, който се зае с инсталирането на придружаващия софтуер, и с огромно удоволствие пуснах първото сканиране… за да установя, че нещото отказва да работи. При това по много отвратителен начин – показваше един канал, колкото да се разбере, че все пак нищо не му е счупено и уж всичко е наред, но каналът беше черно-бял и без звук. Веднага се почувствах ужасно. My dream shattered и прочие. Второто сканиране даде същия резултат, с една разлика – каналът беше друг, което ми подейства още по-депресиращо, защото означаваше, че нещото би трябвало да може да хваща всички канали, но по някаква причина всеки път си избира само един.

И се почна едно решаване на проблема. Усъмнихме се в качеството на телевизионния кабел, затова го сменихме, което отне дни, защото трябваше да купя нов, сменихме и буксата – без резултат. Пробвах се да сканирам на всички възможни системи с най-добро качество (а това става наистина бавно и ми отне повече от ден) – отново нищо. Толкова се разочаровах, че просто се отказах да се опитвам да карам нещото да проработи. Въпреки че имаше гаранция, самата мисъл да звъня на сервиз ме караше да се чувствам още по-разочарована и нещастна. Това беше моят подарък за мен! Моята мечтана джаджа! Моето луксозно и красиво нещо, което щеше да промени живота ми! (insert random Rayne стойка here)

Така тунерът престоя два месеца на бюрото ми, събирайки прах, бидейки включван от време на време, само за да откаже да проработи за пореден път. Докато! Докато съвсем случайно не се озовахме в магазина, от който го купих, в момент, в който някакви други хора си пазаруваха подобна джаджа, което ме подсети да попитам продавача какъв може да е проблемът. Той ми предложи да направя нещо просто – да избера настройки за различна държава, например Германия, че нещо българските били сбъркани. И познайте какво стана? Та-дааам… тунерът проработи! Хваща образ и звук едновременно! Цветно! С хиляда слона!!! Много съм щастлива (като дете в сладкарница, каза me husband).

Въпросният тунер е ето този: Pinnacle PCTV Analog Pro USB. Има и дистанционно и някакъв безбрежен софтуер, който още не съм разгледала. Ех, кефът. Това беше добрият край :)

Comments on: "Имам си телевизия на компютъра" (2)

  1. Margarita Kordova said:

    A „нещото“ ще може ли да работи и в Канада?Искам да закупя „нещо чрез което да гледам телевизия на компютара ми в Канада.Очаквам с нетърпение вашето предложение!

  2. Честно казано, нямам представа :) В магазина вероятно ще те посъветват :)

Вашият коментар

Облак от етикети

