The one design is in your head

Утре започвам лекции

Странното е, че се чувствам почти уплашена от цялата история и ми липсва ентусиазъм. Дано да е някаква временна криза. Малко ме дразни моделът на целодневни лекции само по една дисциплина в няколко поредни дни – уж съм редовно обучение, но цялата идея ми се губи. Нейде из калабалъка на първия ден трябва да разузная и някои административни неща и перспективата на обикалянето по кабинетите ме изпълва с не точно радост. Блах, наистина съм увесила нос… Вечната битка между „искам“ и „трябва“, как го мразя това. До вчера разполагах напълно с времето си, от утре ще ставам в 7:30 и хайде на лекции до 5, всеки ден, цял ден. Мразя ранното ставане, между другото. Излежаването сутрин е изконно право на човека. Или поне мое. Като взема властта, ще го узаконя.

Интересно е как докато пиша това друга част от личността ми саркастично присвива очи и ми казва да престана с детинщините и да се взема в ръце. Това е то да си пораснал. Ама не искам пък… ама трябва… И така си живеем, ние, личностите :)

Comments on: "Утре започвам лекции" (3)

  1. Странно, ама и аз бях така първия семестър от магистратурата. После обаче най-накрая се светнах, че да си пораснал си има и предимства. 1. Мога да ходя на лекции, когато си поискам – винаги има някой по-съвестен от мен, от който да преснимам. 2. Винаги има и някой по-оправен от мен, който вече е разузнал административните бакии. 3. В крайна сметка си плащам, така че (и не само заради това) ми се полага малко повече избор какво и как да правя. Това последното може и да звучи малко елементарно, но в крайни случаи действа срещу гузната съвест :-) .
    В заключение: упорствай в борбата срещу ранното ставане! Има много хора, които те подкрепят.

  2. Хич и не се шашкай от лекциите:) Погледни от добрата страна на целодневните занимания. Събират ти се по шест -седем дни месечно, в които трябва да присъстваш. Останалото време си е твое:)
    П. П. Останалото мила го е казала.
    П. П. П. Излежаването, еех, излежаването…

  3. Днес видях, че не е толкова страшно. Наистина се беше намерил някой по-оправен, който да разузнае как стоят нещата с администрацията, хехе.
    Благодаря ви много, особено за подкрепата в борбата срещу ранното ставане :D

Вашият коментар

Облак от етикети

