The one design is in your head

Животът е странен.
Това нямам представа защо го написах, но пък е вярно, така че го оставям.
Иска ми се да напиша нещо, но нямам представа какво. Цял ден ми се иска; вместо това чета разни блогове и откривам неща, които бих написала, но някой вече е написал преди мен.
Любовта ми към тетрадките, тефтерите и хартията е само едно от тях.
Преструвам ли се, като пиша тук? (лош въпрос, няма как да знам отговора)
Понякога ми се иска да си поговоря с някого за нещо, което ме интересува, но на живо, защото по интернет не е същото.
Когато става въпрос за общуване, аз си имам черупка. Понякога излизам от нея.

Comments on: "Предполагам, че това се получава, когато човек пише в единайсет и петдесет през нощта" (11)

  1. Знаеш, че винаги съм насреща. Няма значение в колко часа.

  2. Излизай по-често – има какво да (по)кажеш! А и улеснява другите, когато и те се борят с черупки разни… :-)
    Така де, разбирам страстта към изписване на хартия и толерирам безпричинното писане по всякакви носители. Това не ми пречи да роптая срещу графоманията, разбира се ;-) .

  3. Благодаря, и на двамата :)

  4. Аз само искам да се присъединя, а също и да попитам дали sublimeswine не е Любимеца. Заради летящия прасчо това :)

  5. Ако се окаже Любимеца, има моето вечно обожание :) Но подозирам, че личността му ще си остане завинаги скрита от нас, и някак не ми се вярва… Но е подозрително, много подозрително! Така че сега топката е у sublimeswine!

  6. Уви, ще трябва да ви разочаровам, колкото и да ме блазни мисълта за вечното обожание :-). Мисля че Гибли в крайна сметка ще се сети коя съм, макар че сме се виждали рядко и предимно по работа ;-)… О, и веднъж в една сладкарница… а като се замисля, веднъж и на един концерт.
    Дали все пак няма да намажа мъничко обожание, пък макар и само заради летящото прасе? :-D

  7. Е аз те знам коя си (казано със зловещ тон, муахахаха!), но си помислих (и тайно се надявах), че може през цялото време да си била Любимеца ;) Но явно така и няма да разберем кой е той… тя… то…
    А иначе разбира се, че намазваш обожание :)

  8. Хм…и аз толкова обичам тефтерите, тетрадките и хартията и тъкмо снощи към единадесет и нещо си мислех това, докато четях една книга на Пол Остър, където ставаше въпрос за един човек, който влиза в книжарничка и си купува специална испанска тетрадка. Освен това, съвпъденията продължават значи – книгата ми я даде една приятелка, която си я купила преди година и аз започнах да я чета вчера, сиреч 18 септември, а действието на самата книга започва да се развива точно тогава!

  9. Привет, интересно е това с книгата :) А любовта към тетрадките е една от онези мании, които правят живота по-хубав.

  10. Животът е предопределен да е странен. И телефоните понякога вършат чудеса като се наберат. А за тетрадките тефтерите и хартията ще имаш вечната ми подкрепа.

  11. И моята. А днес си мислех какво ли ще е ако измислят машини, които да създават книги и текстове вместо хората. Ще остана без работа :(

Вашият коментар

Облак от етикети

