The one design is in your head

Fruits Basket manga

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Това е едно от любимите ми анимета, а вече си имам и първите 6 тома на мангата и съм много доволна ^_^
Трябва да благодаря на Ян за първия том, пък и за останалите ;)

Мангата е великолепна, засега съм прочела три тома и събитията съвпадат почти 100% със сериала, но тук-там има загатната повече дълбочина, което много ме радва – краят на анимето беше някак прибързан и всъщност доста нишки бяха оставени свободни, въпреки че на ниво емоции имаше завършек. Любимият ми Шигуре например (всъщност ми е много трудно да определя един любим персонаж, всичките са прекрасни… но само Аяме ми е на аватара, ех), който е великолепен идиот и перверзник (а всъщност е доста сериозен), също има тъмна страна… Ах, как искам да докопам и останалите томове. Скоро, скоро, my preciousss…

П.П. А защо Шигуре е идиот, може да се види от тази картинка:
(внимание, чете се отдясно наляво!)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Юки, разбира се, не е момиче :)

Вашият коментар

Облак от етикети

