The one design is in your head

Обожавам да си купувам книги. Даже не съм сигурна дали не ми харесва повече, отколкото да ги чета… Е, все пак не :Р Често казвам, че ако ми дадат 1000 лева, нямам да имам никакъв проблем да ги похарча за един следобед на площад Славейков. Шегата настрана, смятам тия дни като минавам оттам или покрай книжарници да си направя списък с книгите, които искам да си купя, и цените им, и да сметна сумата – със сигурност ще е трицифрена, но ми е интересно колко пари все пак бих похарчила, ако ги имах :Р Естествено, това си остава в сферата на фантастиката, защото нямам три- или четирицифрени суми, но защо пък да не помечтаем малко.

Покрай новооткритото ми свободно време планирам да си върна навиците за четене и да наваксам с десетките книги, които съм купила, но не съм отворила в последните 1-2 години (ужасно е, толкова време мина). Странното е обаче, че в момента ме влече повече да препрочитам неща, които вече съм чела… И ето, че се намерих захванала „Хазарски речник“, книга, която навремето не разбрах (Светла вчера каза не я разбирай, усещай я) и сега пристъпвам към нея с нова надежда. Чете ми се и „Цитаделата“ на Екзюпери, въпреки че я нямам и нямам представа как бих могла да си я намеря, никъде не съм я виждала, даже и в интернет я няма…

А на сайта на Хеликон (където отидох, защото ми хрумна, че и електронните книжарници са подходяща отправна точка за съставяне на списъка) има приятна инициатива – игра. Проблемът е, че не мога да им кажа само три заглавия. Не е честно да са само три. Как мога да подбера изобщо нещо по този начин?

Comments on: "Книгите, които искам да си купя" (2)

  1. sublimeswine said:

    Ако „Хазарския речник“ успее да те предразположи, бих ти препоръчала и „Последна любов в Цариград“ на Павич – велика книга за мен!
    Между другото, защо не направиш и един списък с все пак купените, но непрочетени книги – и като цена. Ще се получи нещо като баланс на мечтите – едните осъществени, но неконсумирани, а другите – неосъществени, но все още в консумация. Може да излезеш на нула, а може и всъщност да си на печалба ;-).

  2. Това е много добра идея, благодаря :) Сега започва ровенето в библиотеката :)

Вашият коментар

Облак от етикети

