The one design is in your head

Ей това го чух снощи на живо:

Концертът беше страхотен. Майкъл Болътн излезе на сцената с цял мини-бенд и ни заля с добро настроение от началото до края. Първото, което ми направи впечатление, беше гласът му (и добрият звук) – същият, какъвто сме го чували на записите и дори някак по-хубав, по-топъл, по-силен. Чак заподозрях някаква намеса, не очаквах на живо да звучи толкова добре O_o Уникален тембър има тоя човек и гласът му не е отслабнал изобщо, въпреки годините. Първите звуци бяха на Go the distance и когато ги чух, времето отлетя нанякъде и остана само еуфорията. Не я изпя цялата, но усещането при тези встъпителни акорди беше страхотно. Изпълни една-две класически свои песни, сред които When a man loves a woman – публиката се включи на припева – но имаше повече парчета от по-новите му албуми; малко Синатра, малко Vintage… „The ironic thing about these composers is that they are now decomposing :D But they achieved their dream to create music that will live on.“ И се започна – Коул Портър, Summertime на Гершуин… Но това, което ме разби, беше Georgia on my mind. Изпя я с невероятна емоция и ме зашемети – когато свърши, ми трябваше време, за да се съвзема и да започна да ръкопляскам.

Впечатли ме топлото му отношение към публиката и положителните емоции, които излъчваше. Имаше онази непринуденост, която само изпълнителите от висока класа показват. Човекът казваше „благодаря ви“, сякаш наистина го мисли. Накара ни да усетим, че и той се радва да е с нас в този момент. Освен това показа чувство за хумор, като се пошегува с възрастта си, а когато хората се разсмяха, каза „това го разбрахте, нали?“ :Р

Болтън се скри, но бендът остана на сцената и си заслужи аплодисментите с две инструментални парчета. Пианистът направи „не знам какъв суперлатив да сложа вече“ соло, саксофонистът и той ни отвя. Ян ми каза, че бил минал един час, а аз му казах, че не е възможно O_o. Времето сякаш отлетя. Почнах да се опасявам, че концертът ще свърши след малко, но си казах – е, какво толкова, беше хубаво.

Обаче. Майкъл Болтън пак се появи сред публиката с ново изпълнение на When a man loves a woman (Edit: Ян вика, че я е пял само веднъж, а преди това е била друга песен, и като си знам паметта съм склонна да му вярвам, въпреки че уж бях сигурна O_O. Ако се вярва на avtora.com, песента първия път ще да е била To love somebody), което доведе почитателките му от по-предните блокове до екстаз, защото успяха да го докоснат :) После излезе на сцената с букет и продължи да се раздава за нас. Втората част на концерта я изкарахме прави – уж станахме да го видим в публиката и така и не седнахме. Чувството в залата беше невероятно, много викове и аплодисменти, а по време на песните отмервахме ритъма. Аз танцувах на място… Чисто удоволствие :) Болтън обикаляше по сцената, подаде ръка на много хора от първите редове… (една руса мацка направо го награби, но той ловко се изплъзна, хехе) След няколко песни ще да е било представянето на бенда и слизането от сцената, както и връщането за бис, само че не си спомням подробностите. Само радостта, която ме изпълваше, и Ян, който беше до мен.

А това беше специално за нас: Said I loved you but I lied

You are the candle, love’s the flame
A fire that burns through wind and rain
Shine your light on this heart of mine
Till the end of time
You came to me like the dawn through the night
Just shinin’ like the sun
Out of my dreams and into my life
You are the one, you are the one

После усетих, че този път идва краят, защото започна How am I supposed to live without you (пак хубав начин да се сбогуваш с публиката) – и наистина това беше последната песен… Но аплодисментите продължиха по време на поклоните :)

Тръгнахме си усмихнати, а аз страшно се радвам, че успяхме да отидем, и вече съм true почитателка на Майкъл Болтън :) Благодаря ти, че беше с мен, me heart @}->–

Вашият коментар

Облак от етикети

