The one design is in your head

Току-що ми хрумна страхотна идея за разказ. На мен идеи за разкази ми хрумват по веднъж на 5 години (справка – една в 10 клас и една в зората на форума), но за сметка на това са страхотни.

Единственият проблем е, че тази се основава на случка, описана в блога на някакъв съвсем непознат човек. И на практика си е чисто плагиатство. Не е честно, уааааааааааааааааааааааааааа!!!!!!!!! Чувствам се, сякаш аз съм я измислила и си е моя, а тя не е! И какво да правя сега?

Comments on: "Творчески неволи" (3)

  1. Пиши смело me lass :)

  2. sublimeswine said:

    Аз подкрепям. Гениалните неща винаги са изградени от други (знайни и незнайни), не толкова гениални (или откровено тъпи) проекти, най-общо казано. А и патент/авторско право върху житейските ситуации все още няма, така че…

  3. Е, аз естествено само така си говоря и нито е толкова гениална идеята, нито ще седна някога да напиша разказа. Освен ако не стана една от ония 70-годишни старици, които издават любовни романи под псевдоним, но и тогава няма да разберете, че съм аз!

Вашият коментар

Облак от етикети

