The one design is in your head

Europe in Lovech

В петък (11-ти) ходихме на концерта на Europe в Ловеч, благодарение на Морви и Пенчев, който не само ни закара с колата, но и ни върна посред нощ. Прекарах чудесно, не на последно място и заради хубавата компания :)

Концертът беше на площада, под звездите (ама колко звезди има в Ловеч, много хубав град), и му се накефих максимално. По принцип знам една песен на Юръп (онази дето всички я знаем, нали), на концерта се оказа, че знам още една, без да знам, че е тяхна – и само толкова бях слушала музиката им. Но страшно ми харесаха на живо – свириха с настроение и се усещаше някакъв положителен заряд във всичко, певецът каза няколко думи на български, а около нас беше пълно с фенове, които ръкопляскаха, викаха, пееха заедно с групата – как да не се заразиш от тях. Девойките от дясната ми страна ми проглушиха ушите, но накрая и аз им пригласях във викането :) Музиката ме грабна в един момент и ме отнесе нанякъде, жалко само, че не помня коя беше песента…

Накрая имаше най-великолепните фойерверки, които някога съм виждала – гледани отдолу и огромни, и продължителни, и невероятно красиви и разнообразни, падащи към нас и стопяващи се сякаш в последния момент… Разкошни бяха.

Та така, пак благодаря за възможността да преживеем това :)

А днес ми купихме билета за концерта на Blind Guardian, който се оказа след два дни. Незнайно защо живея със седмица назад в главата си, но какво да се прави. Очаквам да е супер :) Следващите в програмата са Nanowar (искам тениска!) и после Maiden, ехе…

Comments on: "Обратното на предния пост :)" (1)

  1. Радвам се, че ти е харесало (а надявам се и на Ян). На мен също ми беше много приятно и въобще:) И съм ви много благодарна, че се съгласихте да дойдете, въпреки че ви известих толкова набързо. И да, фойерверките бяха наистина велики:)

Вашият коментар

Облак от етикети

