The one design is in your head

Спайдърмен 3 е изключението от поредицата – истински филм, а не просто дъвка за очите. Противно на очакванията си не само харесах филма, но и се вживях в него и разбрах героите му. Странно е да го казвам за филм с развяващо се американско знаме, ръкопляскащи на героя тълпи и пищящи красавици, които висят над невъзможни пропасти и биват спасявани в последния момент от човек в костюм, но ето, казвам го. Просто тези неща ги пренебрехнах. Освен тях имаше и драма, и уроци, неща, което героите научиха, а аз се възхищавах да откривам заедно с тях; проста история, която ме докосна…

Забавно е, че този филм ми хареса, а на всички останали от компанията – не, при положение, че отидох да го гледам само заради тях. Смятах, че ще е доста безсмислен като първите два, но този път се случи нещо странно – видях истински филм. Обстоятелството, че съм единствената, която смята така, ми е още по-странно, въпреки че започнах да свиквам с вкуса на някои хора и вече не се изненадвам. Но продължава да ми е болно… Смешното е, че преди ден-два бях убеждавала Елейн, че и без това съвпадението във вкусовете е по-скоро щастлива случайност и не трябва да се засяга – това по повод на лошите коментари за друг филм, който я е докоснал отвътре. И колкото и да е логично това, оказа се, че няма никакъв смисъл. Пак е обидно.

Вашият коментар

Облак от етикети

