The one design is in your head

Да се обадя :)

Нещо не ми се пише напоследък, но ето почна прекрасният месец май и ми е едно такова слънчево, защо да не драсна два реда :)

Април някак си се изниза, което беше доста подло от негова страна. Това ми е един от любимите месеци с много лични празници в него. Плюс пролетта, която все пак взе, че се случи тази година, противно на очакванията ми. Мислех, че както нямахме зима, няма да видим и пролет, но настанаха любимите ми дни с цъфнали дървета и топъл ветрец… удоволствие.

Мога да се похваля най-нагло, че си имам mp3 плейър. Мъжът ми се грижи за душевното ми здравие :Р (обичам те, сърце мое)

Освен това се наложи да ходя да ми режат гърба, интересно беше и поучително – деца, ходете веднага на добър лекар, вместо да чакате да мине месец. Не е нищо сериозно и ще ми мине, но имам хубав начин да оправдая нежеланието си да се помръдна и освен това ме глезят :Р

Да отбележа и рождения ден на баща ми, който стана на 60 години. Да ми е жив и здрав :)

Вашият коментар

Облак от етикети

