The one design is in your head

Нямаше ме известно време, защото ми умря хард-дискът. Или поне нададе предсмъртно стържене и отказа да работи. С много мъка и помощта на брат-програмист успях да си спася част от информацията. Всъщност, всичко важно, така че трагедията беше избягната. В сервиза взеха компютъра и ми казаха, че ще проучат какъв е проблемът. Проучваха точно една седмица и накрая ми сложиха нов хард, точно както очаквах. Сега съм с нова инсталация на всичко и ми е едно такова чистичко и неипнато все още, дори уолпейпърът е стандартният на уиндоус. Добрата част беше, че накарах братът да ми сложи и линукс и мога да си цъкам на мини-голфа :Р

Докато ме нямаше в нета, се получи интересен ефект – спрях да се интересувам толкова от всичко, което става в моя форум. Не знам дали 35-те страници с викове „СПАРТАААА!!!“ преляха чашата, вероятно са били те, защото, когато се върнах и видях, че са станали 65 страници с все същите глупости, реших, че имам по-добри неща за правене от това да чета абсолютно всяка тема. В резултат почнах да си спестявам много нерви от глупостите на някои хора и засега ми харесва :)

Книгата ще я бъде, трябва да се постегна и да наваксам дните без компютър. Изненадах се колко много всъщност съм успяла да преведа за онези няколко дни, в които работих.

Междувременно се сдобих с нова спалня, което ще рече легло, две шкафчета, скрин и гардероб, и почти успях да събера всичко това във вече пълната ми с мебели стая. Все още предстоят разни размествания, но основната работа я свършихме (и то главно баща ми и брат ми, които геройски сглобиха всичко с помощ от Ян и пречкане от мен). На новото легло се спи хубаво и изобщо много си се радвам на стаята :)

Бях и на зъболекар и се оказа, че трябва да ми се вади нерв на зъба. Стана ми леко страшно и мъчно – млада съм да ми умъртвяват зъби пък! Но всичко мина сравнително добре, дано да нямам повече проблеми.

А блогхъб.орг отново се появи. Блогът ми си беше там. Прехвърлих постовете тук. Вече си имам старите коментари и много се радвам. Остава да прехвърля и тукашните постове там, макар че не знам дали има смисъл. По-скоро трябва да реша къде искам да ми е блогът… ще видим :)

Comments on: "Какво се случи междувременно" (2)

  1. Честито ти и за харда, и за спалнята, и за новия стар блог:)

  2. Благодаря :)

Вашият коментар

Облак от етикети

