The one design is in your head

Преди няколко дни bloghub.org, където първоначално беше блолгът ми, умря. Вече доста време го няма и започвам да губя надежда, че ще се появи пак. По някаква щастлива случайност обаче ми беше хрумнало да си направя акаунт тук. Морви и Ян се преместиха, рекох си, защо не и аз… Само че старият блог си остана и продължих да пиша в него. Беше ми много трудоемко да копирам тук и така се натрупаха няколко поста, които ги имаше само там. И когато онзи сайт умря, на мен ми стана много тъжно. Не че са кой знае какво постовете, можете да ги видите, след като ги възстанових (да живее кешът на Google). Няколко теста, няколко цитата, една-две картинки. (Всъщност лъжа, за мен са важни пък.) Но ми стана криво, защото нещо мое беше погубено, ей така изведнъж. И преди имаше случай, когато bloghub.org беше изчезнал, но бързо се появи. А сега – неизвестност, и липсата на онова, което беше там преди. Да, открих, че моето място ми липсва. Затова сега много се радвам, че ще продължи да го има. Един от постовете не успях да възстановя напълно, но ще преживея загубата. Да ми е живо и здраво местенцето и да е стабилен wordpress.com-ът :)

Само коментарите не мога да преживея и за тях все още ми е криво :( Но блогът е жив.

Вашият коментар

Облак от етикети

