The one design is in your head

Днес се видях с Катя, която ми спомена една доста поучителна случка с Х и гаджето му. Каза ми: „виждам, че тя не е за него, той не е същият, откакто е с нея, тя се държи ужасно, но не върви да му го кажа“. Аз тъкмо се бях видяла с У, на когото разпалено бях обяснявала как гаджето му не е за него :) Опитвам се да реша как е по-правилно да се постъпи, когато мой приятел се е хванал с неподходящ (според мен) човек. Доколко имам право да коментирам и да се меся? Май все пак Катя е по-мъдрата от двете ни… От един момент нататък думите са излишни, каквито и добри приятелски намерения да стоят зад тях…

Comments on: "За гаджетата на приятелите" (4)

  1. Подозирам, че У съм аз (ма защо в мъжки род, бе?:Р). Както ти казах, ако самият човек иска съвет, подкрепа и най-общо казано намеса, имаш пълното право да се месиш. Друг е въпросът ако имаме един човек, който не иска да му се месят. Въпреки че… не виждам какво пречи да споделиш мнение, човекът отсреща е напълно свободен да не се съгласи с него.

  2. Е, що така се разкриваш, като аз какво ли не правя, за да те законспирирам? :Р Ти беше, да.
    Не знам, просто не съм сигурна. Понякога възприемаме приятелите си като своя собственост или хора, чиито постъпки можем да командваме… Знам, че не съм изпаднала в тази крайност, но се чудя дали не съм тръгнала натам. Но не, това е просто защото изпитвам твърде силни чувства около случая и горя от вътрешно убеждение :Р

  3. Понякога трябва да оставиш приятелите си сами да се справят с проблемите си и да си строшат главата с неподходящия човек. Инак следващия път пак няма да знаят кое е правилното и ще хлътнат в по-голяма дупка.
    Колкото и да ни се иска да си обгрижваме близките и да ги пазим доколкото можем (по възможност, зад стъклен похлупак), трябва да ги оставим да си живеят живота ;)
    Поздрави.

  4. Е, надявам се, че всичко ще се оправи ;)

Вашият коментар

Облак от етикети

