The one design is in your head

;)

Моят нов-новеничък компютър (да ми е жив и здрав) го купихме от Технополис, доста приличен за парите си Хюндаи с 3 години гаранция. До последно не вярвах, че всичко му е наред и ще тръгне, пу-пу – затова дори изпитах някакво облекчение, когато се оказа, че няма звук. Няма и това си е. Почна се с ламерските въпроси от типа „да не би да ми е намален звукът на слушалките?“, „в правилната на цвят дупка ли са включени?“ и „да не би mute-то?“, последва ровене по настройките, преинсталиране на драйвери, викане на по-разбиращите от мен брат и мъж, които се заеха (независимо един от друг) с ровене в интернет за типа дъно, инсталиране на други драйвери, ровене в интернет за подобен проблем при други хора, инсталиране на още по-други драйвери, ровене из настройките на BIOS-а – можете да се досетите, всяко от тези неща без резултат. Накрая Ян ме накара да се обадя в сервиза, където занесохме машината сутринта на следващия ден, а следобеда ми се обадиха да си я взема. Какъв беше проблемът, питах. Отговориха ми:
джъмпер. (O_O)

И най-смешното е, че предварително си знаех, че ще е нещо такова. Да не беше гаранцията, щях сама да си реша проблема. Но все пак, какво са мислели като са го сглобявали тоя компютър?

Comments on: ";)" (1)

  1. Е, как какво? Мислели са си: джъмпер, трябва да има джъмпер :)

Вашият коментар

Облак от етикети

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

