The one design is in your head

Tarawa и Radiohead

Странно е, но първия път, когато чух Tarawa, изобщо не я запомних. Мина през съзнанието ми и се сля с картината на Snow Falling on Cedars и усещането от онзи момент, в който всичко се разкрива, невъзможна трагедия и нещо съвсем обикновено, каквото е смъртта на няколко хиляди. После я чух в трейлъра на Матрицата, не помня втората или третата, и си помислих, че това нещо ми е страшно познато, с ровичкане разбрах какво е, с помощта на Азирафел се сдобих с него, пристрастих се, после ми мина донякъде, но още ме държи, малко. Ако започна да я слушам, си я пускам пак, и след това пак. Сега ми се прииска да я чуя, и я слушам за пети път. Не е честно никъде да няма думите, които пее хорът.

Странното е, че същото нещо ми се беше случило с онзи клип на Radiohead, Just. Не помнех песента, но помнех подробно клипа с апокалиптичното му усещане, и когато след време случайно попаднах на него, се изненадах, че това била онази песен. Не беше оставила никаква следа в съзнанието ми. Може да се дължи и на факта, че това е най-добрият клип на всички времена :)

Вашият коментар

Облак от етикети

