The one design is in your head

Аз не бях

на концерта на Депеш Мод. Хубаво е да се каже в днешно време.

П.П. Днес за пръв път ми се падна черна боя от един гаргойл в катакомбите (да, pre-searing). Усещането беше хубаво :)

Comments on: "Аз не бях" (3)

  1. Богати сме :)

  2. Само да не я изхабиш на някоя тъпа броня, защото ще те е яд после. Аз така исках да си направя червена броня за месмерката и като сложих червеното стана някакъв гадно кафяв цвят, и го трябваше да го махам.

  3. Няма, аз съм от ония, дето предпочитат златото пред една черна боя :Р

Вашият коментар

Облак от етикети

