The one design is in your head

Мисията в Шивърпийкс я направих с – ако не се лъжа – четвъртото парти, след като преди това не успявахме дори във височайшата компания на Mad Mugatu [EvIL] с тиква на главата (тя тиквата си беше причината да го отнесем единия път, струва ми се: забавиха се, за да я разгледа някой и гадините успяха да ги нападнат). Та последното парти беше онова, в което всички бяха нубове, както се изрази оня, дето каза, че предпочита да мине мисията с хенчмани. Пожелах му късмет с хенчманите и познайте кой си мина мисията като стой та гледай без нито една сериозна спънка. Дори двамата на моста дето се хийлваха един друг ги размазахме. И си направихме мисията бързо и ефективно, душата ми се напълни :)

Сега се мъча с другата мисия. Минах я и уж съм infused, но скипнахме филмчето и ми е криво едно такова… Мъча се да събера пергамент за по-хубава броня и ще я мина пак. А следващата мисия е Thuderhead Keep. Обрах си крушите оттам веднага щом стигнах :) Страшният нууб филтър… И до него ще стигна някога, но няма да е сега.

Comments on: "Още Guild Wars няколко дни по-късно" (2)

  1. Thunderhead Keep е доста трудна мисия, особено с тъпо парти, което се пръска.
    Мога да ти помогна да я минеш, ако се засечем онлайн някой път. Потърси Li Monk, който е …. monk фокусиран на Healing Prayers.

  2. Здравей :) Благодаря за предложението, оценявам го! Но мисля засега да не бързам с тази мисия, не съм на нужното ниво. Смятам да се концентрирам върху натрупването на пари и материали, защото последната броня ме разори, и ще подобрявам билда си… Бтв аз съм Fox Golden, Mo/Me с фокус на Healing Prayers ;) плюс малко Domination Magic за backfire и empathy колкото да има там.

Вашият коментар

Облак от етикети

