The one design is in your head

Няй-после намерих медицинското обяснение за мързела си. За мой срам – от статия в „24 часа“. Прокрастинация се казвало явлението и дава обяснение на склонността ми да си подреждам шкафовете из основи, когато имам да уча за изпит след 3 дни, както и да си предавам материалите две седмици след крайния срок, написани в последния момент. Ех, чувствам се оправдана. То било заболяване. Вярно, психическо, но не може всичко да е идеално :)

За по-научно ето статията в Уикипедия: http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination

А това са полезни линкове:

http://caps.unc.edu/content/view/75/0/

http://mentalhelp.net/psyhelp/chap4/chap4r.htm

Comments on: "Не оставяй днешната работа за утре, ако можеш да я свършиш вдругиден" (2)

  1. Не си само ти, не си… Ама пък всички да сме болни???

  2. Пу за мен аз не съм! Момиче стегни се! Напиши се на ръката или на едни листчета какво трябва да свършиш утре или ддз .. но с такова сържание можеш само оператор на метла да станеш :D СЪЩОТО ВАЖИ И ЗА МЕН :)

Вашият коментар

Облак от етикети

