The one design is in your head

След като получих коментар и от Асен (знаеш ли, никога не мисля за теб като за Асен. здрасти ;), имам чувството, че е необходимо да се оправдая пред хората, които попадат тук: това всъщност не е истински блог, от ония блогове с Идея. Затова и му смених подзаглавието… (което, както се оказа, нямалко много смисъл, защото то на този стил не се вижда :) Това е само място, където от време на време пиша някакви неща без ясна структура, нещо като дневник само за мен. В началото може би съм имала някакъв план, а именно да пиша редовно и да създам нещо смислено, но се видя, че няма да се получи – твърде много разсейващи фактори и мързел :) Препоръчвам на търсещите смисъл да отидат някъде друаде. Във всеки случай читателите вече са предупредени и съвестта ми е чиста.

Comments on: "Това не е блог ;)" (4)

  1. Асен said:

    Моя блог е абсолютно същия. Блог за мен. Място, където да пиша неща, които ме вълнуват и място където хаотичната ми муза да се изявява. Така че смисъл не търся и не очаквам от никого. А и хаотичните мисли обикновено са по-истински от онези, които си се чувствал длъжен и принуден да напишеш.

  2. Аз си мисля че блога си е нещо лично – пишеш това което ти искаш, това което на теб ти харесва & е нещо твое. Твое създание де… Онзи ден един приятел ме пита длаи е проблем да пише само разкази в блога си. Аз му казах че си е негов и може да прави каквото желае – все пак той е господарят. Аааа – защо мислиш че няма смисъл в това което пишеш? ;)

  3. По-скоро смятам, че това, което пиша, няма много смисъл за страничния читател… Но разбира се прав(а) си – не би трябвало да се чувствам задължена да пиша за някаква публика в сайт, който е личен по определение. Просто ми е трудно да се отърва от чувството, че съм наблюдавана (нямам представа защо, вероятно тия коментари от разни хора от време на време имат нещо общо :)) и се настройвам извинително още преди да започна да пиша. Ще гледам да не го правя :)

  4. Асен said:

    Ами… всъщност и е и не е трудно по една и съща причина -публиката.
    Аз лично основно пиша в блога си за себе си. И всичко пиша така, както го мисля, ако на някой не му харесва…..гъби много, все ща успее да си набере.
    Но пък е въпрос на лична нагласа. Съвсем личните си мисли ги оставям за себе си, ако реша да ги публикувам, то са маскирани зад цитати, които аз самия свързвам с нещо определено и само част от читателите могат да го видят.

Вашият коментар

Облак от етикети

