The one design is in your head

V for Vendetta

Вече започва да ми минава. Ужасът, той ми мина още по време на филма в един момент. А вълнението почти ми мина вече. Много стряскащ и плашещ филм. Ужасяващо реалистичен и правдоподобен. Освен това, много добър. Отдавна не ми се беше случвало да гледам надписите с чувството за споходило ме откровение, като в доброто старо време. Както казах на Ян, трудно ми е да измисля как това не би могло да стане наистина в сегашния свят. Та то вече се е случвало…
Предполагам, че на второ гледане ще ми изпъкнат актьорите. Джон Хърт играе председателя – за човек, който е гледал 1984 ефектът е потресаващ.
Някъде малко преди края нещо в ритъма се загуби, напрежението се отпусна малко – и слава богу, иначе не знам дали щях да оцелея. Странно, обикновено обичам романтиката и чувствата, но тук ми бяха почти излишни :)
А сцената на убийството на забавен кадър ме накара да си помисля, да, всъщност ние обичаме да гледаме това. Кой знае дали и затова не е такава? Твърде завоалирано, но пък знае ли човек.
Трябва да прочета комикса.

Comments on: "V for Vendetta" (5)

  1. Пхх, естествено, че обичаме да гледаме насилие.. то си ни е заложени в гените ;)
    Хм, явно доста и харесал филма…
    На мен ми хареса колко беше надъхан председателя ;)
    Не знам, според мен Портман бе напълно излишна в този филм.
    Но пък беше хубавка ;)

  2. Асен said:

    „Remember, remember the fifth of november,
    the Gunpowder treason and plot.
    I know of no reason why the gunpowder treson
    should ever be forgot..“
    But what of the man…..

    http://en.wikipedia.org/wiki/Guy_fawkes

    Преди около седмица водихме един спор с един колега, на когото политологията е слабост, дали е хубав или не този филм. Накрая когато успяхме да се принудим да погледнем на филма от отсрещната гледна точка се съгласихме с другия, просто в него всеки е виждал, това, което разбира най-добре. Аз лично все още не мога да си избия това стихче от главата. А това ми стига да кажа, че филмът ми харесва.

  3. С малко закъснение – благодаря за коментарите :)

  4. песен, която тъкмо слушам :)

    Cause I need to watch things die
    From a distance
    Vicariously, I
    Live while the whole world dies
    You all need it too – don’t lie

    Carnivore
    Voyeur
    Stare at the transmittal
    Sing to the death rattle

  5. Да, доста истина има в това. Смъртта плаши и привлича… блах, убедена съм, че някой преди мен го е казал :)

Вашият коментар

Облак от етикети

