The one design is in your head

Нищо за писане

Или по-скоро много неща, които са дребни, или не ми се пишат, или ме мързи, или… Морви, надявам се да се оправиш по-скоро. Една година от изложението opto-photo-video – :) Трябва да напиша 2 материала или дори 3, ако ми стигнат силите…
Много засължения, малко пари, откраднаха ми портмонето миналата седмица в петъка, но Ян направи уикенда незабравимо приятен. Всъщност, той прави живота ми незабравимо приятен. В понеделник следобед се обадиха от пощата на Оборище, че са ми намерили портмонето с личната карта. След 2-ро посещение в полицията и 4 (щото съм заплес, можеше и с 3 да мине) в паспортна служба оправихме формалностите. А този уикенд беше дълъг, защото започна от четвъртък :) В петък ходихме на изложението, в съобта бяхме на рождени дни у Лили, аз проспах купона, но накрая от виното се разведрих, нерадостни изводи – остарявам и губя вкус към купоните… Много хора, с които не само не говорих, но и не исках да виждам и ми действаха уморяващо. А това са ми приятелите… Дарк се появи – още по-дългокос и с някаква брада, друг човек просто.
Междувременно бяхме номинирани за Еврокон отново и спечелихме гласуването (така де). Успели сме вчера да предадем презентацията за Еврокон 2006 на Роси – макар и в разочароващо формален, тоест скучен вариант. Майтапчийският беше много по-добър, утехата е, че ще го има разпечатан.

Все така играя наркомански, но днес ще се опитам да напиша нещо преди това. Успех to me :)

Вашият коментар

Облак от етикети

