The one design is in your head

Някак не ми се измисля остроумно заглавие в момента, въпреки че бих могла да се впусна в разсъждения на тема сблъсък с реалността.
Държавния изпит няма да си го взема на февруарската дата, не само защото не учих изобщо за него, а и защото съм изтървала срока за записване, който е бил до 26-ти, както го сметнах – четвъртък миналата седмица. Следващата възможност да се явя е някъде в началото на следващата учебна година, може би октомври. Тъпо откъдето и да го погледнеш… Сега остава да открия положителната страна на всичко това, трябва да има…
Това въобще не ми се пишеше, но се утешавам с мисълта, че няма да го прочетат много хора.

Comments on: "Очакваните лоши новини" (3)

  1. Положителната страна е, че ще си научиш по-добре за тогава. Както и че вече си взела един държавен изпит. Сега, знам, че аз с моите епични отлагания на държавния не съм най-добрият пример, но наистина се преживява.

  2. Да! Ето, това е, ще си науча! И няма само да казвам, че ще уча, а наистина ще уча, и ще си подредя стаята, и гардероба, и списанията, и живота…
    Морви, благодаря ти :)

  3. Nothing is as bad as it seems me heart @}->–

    Знаеш, че съм с теб, така че не се притеснявай. Ще ги разбиеш есента :)

Вашият коментар

Облак от етикети

