The one design is in your head

Хубав купон, може би защото заспах на средата :) Този път оставих притесненията и само се кефих, а най-хубавото беше да чуя, че хората са си прекарали добре :) Подаръците бяха много и хубави… Някои бяха много приятна изненада. Амос, Ланис, Али, Нинген, Жоро… въпреки че не четете това, благодаря :) Фотографските изцепки се оказаха като в доброто старо време, Jesus Christ Vampire Hunter е гениален филм, и някакво мило беше едно такова, видях се с много хора, които по принцип не виждам често. Физиономията на Жоро, когато си видя книгата, фотоапаратите на Тодор (ох, ама и аз съм един пишман фотограф, това се казва техника), подаръците…

И като казах подаръците, моите са хубави, но все пак този на Ян се оказа the end of all social life indeed. Guild Wars Collector’s Edition за незапознатите. Това нещо е невероятно красиво и е втората игра след God of War, по която хлътвам така, но God of War не се брои, защото е конзолна, а пък това е компютърно РПГ, и не съм вярвала, че може да ми хареса толкова, ама то е толкова красиво… Дори съм съм говорила насън нещо за рейнджъри, жалко, че не помня. Та, чувствах се наистина като наркоман, усещах нужда да гледам играта, а след това и ми се доигра, останалото е история. Снощи бяхме много уморени и в 12 вече си лягахме, когато се появи Берик и като се разбрахме да поцъкаме за още 5 минути заедно отиде цял час в изпълняване на различни куестове и трепене на гадини. Страхотно усещане за отборна игра. Той е някакъв звяр още на 2-ри level… Светът е невероятно направен, човек може да се забавлява само като се разхожда насам-натам и се диви на красотите на пейзажа или на архитектурата на града и да си говори с хората наоколо. Още в началото има много куестове за изпълняване… Мога да си продължавам още доста, но по-добре да млъкна :)

Покрай всичко това не отидохме във Fans на концерта на Балканджи, но и не бяхме във форма. Болни сме и двамата. Но me husband ме глези уикенда и мисля, че благодарение на него съм по-добре :)

Вашият коментар

Облак от етикети

