The one design is in your head

Без заглавие :)

Дойде краят на седмицата и ми предстоят само хубави неща. Депресията (ако това е името на странното ми настроение, или беше меланхолия?) остана някъде във вчерашия ден, а сега чакам моят мъж да ми се обади и да ходим на пазар, от което очите ми ще светнат :Р, и да прекараме един страхотен уикенд заедно. Утре са рождените дни –

– he called :) Ту дъ магазин уи шел гоу, енд деъ шел би грейт джой ин дъ ленд.

***

О, да. 2 шоколада с круши, синьо сирене (ще се яде с праскови), и за десерт свалихме снимките от телефона ми с новото bluetooth usb нещо. Най-сетне пак имам свободна памет и мога да снимам! :) Ще кача някои когато успея.

Comments on: "Без заглавие :)" (1)

  1. Всички чакаме рождените дни:)
    Искам да го опитам този шоколад…

Вашият коментар

Облак от етикети

